Thursday, April 16, 2009

Syukran jazilan

alhamdulillah, akhirnya siap gak final year projek. dapat gak aku reduce part dari 142 ke 111 part.alhamdulillah...report aku pun tak tebal sgt, kira oklah... walaupun tak seberapa dengan kwn2 lain yang lagi hebat2, aku tetap bersyukur kerana mampu menyiapkan dalam tempoh yang ditetapkan. Harap thesis aku nie akan membantu junior2 dan orang2 lain yang nak tau detail pasal method yang aku gunakan tu.

terima kasih gak tuk kwn2 yang banyak membantu aku time nak siapkan thesis aku nie especiallynya supervisor,housemate dan rakan2 chat yang membuatkan aku kurang tertekan. Juga doa umi abah yang mengiringi aku membuatkan aku mampu belajar hingga ke tahun akhir.terima kasih banyak2..

aku sekarang sedang menunggu waktu exam (study week). Presentation date adalah 11-15 may nant. insyaALLAH kalau takde aral melintang dan dimurahkan rezki, bekerjaya lah aku pasni. tak kisahlah kerja apa pun asalkan ianya halal.

Waktu da sibuk tak ada lagi. sekarang masanya buat revision tuk final and get prepare tuk masuk alam pekerjaan. Mungkin dah tiba untuk aku berubah menjadi lebih matang dan lebih berkeyakinan, insyaALLAH.

-maby- :)

No comments:

Post a Comment